Helpdesk
Technologická agentura ČR Helpdesk Často kladené dotazy (FAQ) Obecné FAQ k veřejným soutěžím
Výstupy/Výsledky
Navržené články ze databáze znalostí:

Často kladené dotazy (FAQ) Obecné FAQ k veřejným soutěžím Výstupy/Výsledky

Články v této kategorii:

Každý projekt musí mít alespoň jeden výstup/výsledek podporovaný programem. Jaký je rozdíl mezi “Hlavními výstupy/výsledky” a “Dalšími výstupy/výsledky”?

Kolonku “Hlavní výstupy/výsledky” lze chápat jako hlavní, pro projekt stěžejní výstupy projektu a kolonku “Další výstupy/výsledky” lze chápat jako vedlejší, tedy doplňkové výstupy projektu. Hlavní výs...

3,931
(21)
Kde najdu definici výsledků?

Hlavní výstupy/výsledky podporované programem jsou vždy uvedeny v zadávací dokumentaci k dané veřejné soutěži. Tyto výstupy/výsledky musí splňovat definici druhu výsledků stanovené Metodikou hodnocení...

859
(10)
Musí být v každém roce řešení naplánován 1 hlavní výstup/výsledek?

Počet výstupů/výsledků na jeden rok není určen. Pouze je stanoveno, že v návrhu projektu musí být minimálně 1 výsledek, jehož druh je podporovaný programem, resp. podmínkami dané veřejné soutěže.  Výč...

595
(12)
Má metodika NmetC stejnou váhu jako NmetS? Jaký je rozdíl mezi metodikami NmetS, NmetA a NmetC?

Ano, jednotlivé druhy metodik mají stejnou váhu. Výsledek „Metodika“ je souhrnem doporučených praktik a postupů schválených, certifikovaných nebo akreditov

2,670
(9)

Powered by Help Desk Software HESK
More IT firepower? Try SysAid