Informace k programům BETA

Dotazy ke konkrétní veřejné zakázce: účastníci veřejných zakázek podávají dotazy ke konkrétní veřejné zakázce výhradně zasláním dotazu na adresu dodatecne.informace.beta@tacr.cz, nebo přímo v Průvodci podáním nabídky BETA3.

Technické problémy v Průvodci podáním nabídky BETA3: účastníci veřejných zakázek řeší technické problémy zasláním dotazu na adresu realizace.beta@tacr.cz.

Informační systém realizace BETA2 a BETA3: uživatelé ISRB2 a ISRB3 řeší své dotazy s projektovým manažerem u konkrétního projektu.   

Informace pro stávající uživatele ISTA

Bližší informace s návodem pro první přihlášení do SISTA naleznete ZDE.

Návody

Jak podat návrh projektu v SISTA - návod pro uchazeče.

Jak zadat ticket do helpdesku - zde naleznete krátký návod.

Knowledgebase

  • Top articles
Co jsou subdodávky?

Category: Finance

7,337
(38)
Návod pro založení dotazu

Category: Návod k založení tiketu

4,785
(92)
Z jakých zdrojů může uchazeč dofinancovat projekt? A co jsou ostatní zdroje?

Category: Finance

4,285
(38)
Co jsou závazné parametry řešení projektu?

Category: Závazné parametry

4,258
(18)
Kdo je aplikační garant a kdo se může stát aplikačním garantem?

Category: Aplikační garant - pokud je relevantní pro danou veřejnou soutěž

4,123
(21)
Každý projekt musí mít alespoň jeden výstup/výsledek podporovaný programem. Jaký je rozdíl mezi “Hlavními výstupy/výsledky” a “Dalšími výstupy/výsledky”?

Category: Výstupy/Výsledky

4,047
(22)