Helpdesk
Technologická agentura ČR Helpdesk Často kladené dotazy (FAQ) Realizace projektů
Finanční vypořádání, vratky, čísla účtů
Navržené články ze databáze znalostí:

Často kladené dotazy (FAQ) Realizace projektů Finanční vypořádání, vratky, čísla účtů

Články v této kategorii:

Nevyčerpali jsme celou podporu. Na jaký účet ji máme poslat?

Verze všeobecných podmínek 5 a novější 0-3125001/0710 – pokud byl příjemce poskytovatelem vyzván, a nebo nedojde-li k čerpání celé poskytnuté podpory v průběhu řešení projektu, hlavní příjemce vrací n...

714
(3)
Jak máme postupovat, když v rámci roku nedočerpáme celou podporu, lze tyto prostředky převést do dalšího roku?

Dle Směrnice 7 - Změnová řízení projektů platí, že pokud máte Smlouvu o poskytnutí podpory uzavřenou podle Všeobecných podmínek 5 a dále, nevyčerpané prostředky můžete automaticky převést do dalšího r...

1,722
(17)
Do kdy máme vrátit nevyužitou podporu, pokud projekt končí v průběhu roku? Platí pro nás termín 31. prosince roku, ve kterém končí řešení a termín 15. únor roku následujícího po skončení projektu?

V tomto případě nečekejte na konec roku a vraťte nevyčerpanou podporu hned po skončení řešení projektu (v průběhu následujícího měsíce) a nečekejte na konec roku. Podporu vraťte na účet 0-3125001/0710...

461
(1)

Powered by Help Desk Software HESK
More IT firepower? Try SysAid