Databáze znalostí
Technologická agentura ČR > Help Desk > Databáze znalostí

Prohledat nápovědu:


Jak postupovat v případě změny v řešitelském týmu u hlavního příjemce nebo dalšího účastníka projektu?

Řešení

V případě změny hlavního řešitele příjemce je nutné tuto změnu oznámit poskytovateli dle Směrnice 07 - Změnové řízení projektů příloha 2 Jednotný formulář změnového řízení. Pokud jde o změnu členů řešitelského týmu, tato změna nepodléhá oznamování ani schvalování a udává se pouze do Průběžné zprávy.

 
Byl tento článek užitečný? ano / ne
Související položky Může být do práce na projektu zapojen zaměstnanec aplikačního garanta, pokud není aplikační garant součástí konsorcia?
Co jsou závazné parametry řešení projektu?
Kým musí být podepsána povinná příloha Letter of Intent za externího aplikačního garanta?
Může být členkou/členem řešitelského týmu studentka/student mimo země EU, EHP a Švýcarské konfederace?
Jak postupovat, dojde-li ke změně členů Rady pro komercializaci?
Podrobnosti článku
ID článku: 1072
Kategorie: Dokládání skutečností před podpisem Smlouvy o poskytnutí podpory
Datum přidání: 2018-02-16 13:49:32
Zobrazení: 509
Hodnocení (Hlasy): Článek hodnocen 5.0/5.0 (6)

 
« Jít zpět

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies